Bij artikelen en downloads kun je zelf al veel kennis op doen om aan de slag te gaan met online marketing. Mocht je hier toch onze hulp bij willen hebben of je online marketing helemaal aan ons willen uitbesteden? Plan dan een telefonisch consult in of een persoonlijke afspraak met een specialist. Klik hier voor de mogelijkheden voor een afspraak.
Voor een telefonisch consult kun je direct via de contactpagina een afspraak inplannen. Als je wil, kan dat vandaag al. Samen brengen we dan in kaart welke klanten je wil binnenhalen. We kunnen bespreken of online marketing voor jouw bedrijf geschikt is en welke kanalen het beste voor jou werken. We geven je direct al een aantal tips. Als je al weet welk online marketingkanaal je in wil zetten, kunnen we je aangeven hoe we dit eventueel aan zouden pakken en in welke resultaten we hiermee mogelijk kunnen behalen. Daarna bekijken we wat de beste vervolgstappen zouden kunnen zijn. Ook is dit de perfecte gelegenheid om alvast al je vragen te stellen. Bijvoorbeeld over ons bedrijf en de eventuele kosten. Hier helpen we je graag mee verder. Heb je gewoon een simpele vraag? Vul dan rechts het bel-me-terug-formulier in en we bellen je gelijk terug.
Behoefte aan persoonlijk contact? Plan dan telefonisch of via ons online afsprakensysteem een afspraak in met één van onze specialisten. Samen bespreken we jouw doelstellingen en hoe deze door middel van online marketing gerealiseerd kunnen worden. We maken een overzicht van de “customer journey” die jouw klanten afleggen voordat ze je product of dienst afnemen. Daarna gaan we kijken hoe we deze via online marketing zoveel mogelijk kunnen beïnvloeden. We leggen precies aan je uit hoe we vervolgens te werk gaan. Na dit gesprek kunnen we direct een exacte prijsopgave voor je opmaken.
Als we weten wat je wensen zijn, dan maken we een offerte voor je waar alle verschillende kosten in staan uitgesplitst. Ga je akkoord met de offerte? Dan kunnen we voor je aan de slag om klanten te gaan binnenhalen.
Na goedkeuring van de offerte plannen we direct een kick-off meeting in met alle betrokkenen. Tijdens deze meeting stellen we je enorm veel vragen. We halen alle informatie en gegevens uit jou (en eventuele collega’s), die we tijdens het vervolgtraject nodig gaan hebben. Hierdoor kunnen we vervolgens zelfstandig aan de slag en heb je er zelf weinig omkijken meer naar. Zodat je je weer op andere werkzaamheden kunt focussen.
Na de kick-off meeting gaan we aan de slag om alle advertenties te maken en alles in te richten. Eerst moet alles worden opgezet voordat we de marketingkanalen open kunnen zetten. Als dit gebeurd is, laten we alles door je controleren en gaan we eventueel nog advertenties op basis van jouw wensen aanpassen. Net zolang totdat jij hier 100% mee akkoord bent. Daarna zetten we alles aan en gaan we op basis van de data die binnenkomt alle marketingacties steeds optimaliseren.
Omdat je natuurlijk steeds op de hoogte wil blijven hoe je investering rendeert, rapporteren we maandelijks onze behaalde resultaten aan je. Meestal hebben we dan telefonisch contact om de voortgang te bespreken en te kijken of er nog aanvullende wensen zijn.
Minimaal eens in de 3 maanden hebben we strategisch overleg. Indien gewenst kan dit natuurlijk vaker. Tijdens een strategisch overleg analyseren we steeds de data uit de afgelopen periode en bepalen we wat we op basis hiervan moeten bijsturen. Ook willen we graag weten wat er bij jouw bedrijf gebeurt, zodat we hier perfect op in kunnen spelen. Is het tempo waarin we klanten binnenhalen in lijn met de groei van capaciteit binnen je bedrijf? Sluit de marketing naadloos aan op de sales? Zitten we nog op de juiste doelgroepen of wil je hierin switchen? Ook willen we weten of je tevreden bent met de samenwerking en houden we ons werk kritisch tegen het licht.