Google Ads Search

Google Ads is sinds de introductie in 2004 steeds complexer geworden en er zijn de afgelopen jaren talloze instellingen bijgekomen. Google probeert vaak onnodig de targeting te verbreden, waardoor adverteerders steeds meer uitgeven.

Al sinds 2004 testen we alle instellingen in Google Ads in de praktijk met testaccounts, zodat alle honderden instellingen en koppelingen staan om een beter rendement te behalen dan je concurrentie, Daarnaast ontwikkelen we veel nieuwe technieken en toepassingen in ons eigen StarLab.

Algoritme targeting

Onze algoritmes bepalen op het online gedrag van mensen vooraf de kans op conversie. Hierdoor kunnen we in de veiling nog bepalen of we wel of niet moeten bieden

MQS-strategie

Behaal de maximale kwaliteitsscore en betaal minder per klik voor een hogere positie in Search dan je concurrenten, dankzij onze MQS campagne-strategie

CVD-Datalayer

Koppel je marketing uitgaven aan POAS. Stuur niet op omzet, maar op contributiebijdrage en verveelvoudig je winst uit SEA met onze cvd-datalayer.

Data-koppeling

We kijken altijd welke databronnen in jullie situatie relevant zijn en koppelen deze aan het account. Hoe meer databronnen we koppelen hoe beter de resultaten.

Google Shopping

Bij Google Shopping wordt vaak vergeten dat er veel meer mogelijk is dan alleen het instellen van een feed en koppeling met campagnes. Doormiddel van de nieuwste technieken kunnen we je feed behoorlijk optimaliseren zodat je Shoppingadvertenties enorm verbeteren.

Ook weten we van onze oud-collega’s binnen Google waar Shopping je keywords op baseert. Door hierop te optimaliseren wordt je aan een veel grotere groep veel vaker vertoond en zal de omzet enorm stijgen.

Feed optimalisatie

Betere titels, afbeeldingen en categorisatie van je feed-elementen en verdere verbetering van je productfeed met de nieuwste technieken.

Keywords uitbreiden

Word op vele malen meer keywords gevonden en vooral niet op de verkeerde keywords. Wij leren je hoe je hier perfect op kunt sturen met Shopping

Orderwaarde verhogen

Met slime technieken meer verkopen per klant. We verhogen je orderwaarde vaak al snel met 20 a 30%, zonder extra marketingkosten.

Channable partner

Als Channable partner halen we het maximale uit Channable en wellicht besparen we daarnaast ook nog op je maandelijkse kosten aan Channable.

Bing Ads

Met een gratis account audit analyseren onze specialisten je Microsoft Ads account om te zien waar kosten worden verspild en kansen blijven liggen. Lagere concurrentie, hoge dichtheid in de leeftijdscategorie 45+, toepassingen met GPT en

groei in marktaandeel op met name desktop-devices zorgen bij Bing voor een hele specifieke aanpak, die duidelijk anders is dan bijvoorbeeld op Google Ads. Om uit Bing optimaal rendement te halen, zetten onze Microsoft Advertising specialisten veel externe tools en specifieke kennis in. 

UTM-Tracking

Benut alle mogelijkheden van GTM met onze Google Tag Manager-specialist. We tracken hiermee alles wat er op je website gebeurd.

Advanced targeting

Onze Bing Ads specialist kent alle advanced targeting methoden. Hiermee halen we tegen lagere kosten veel meer omzet uit Bing.

Internationale Uitbreiding

Onze specialisten weten exact welke stappen je moet doorlopen om in nieuwe landen snel succesvol te kunnen zijn.

Hogere ROAS

De concurrentie is relatief laag, terwijl het gebruik van Bing steeds meer toeneemt. Daardoor behalen we vaak een erg gunstige ROAS.

Data driven

We maken eerst alles meetbaar
Sturing op winst inplaats van omzet

Alles wat we doen is gebaseerd op data. Van hoe de algoritmes iedere minuut van de dag de juiste klanten targeten tot de data-analyse voor de juiste strategie en positionering. Het begint met eerst alle metingen 100% zuiver instellen, koppelingen maken met alle bestaande data-bronnen die relevant zijn, data-verrijking vanuit externe bronnen. Met behulp van A.I. gaan we op deze data sturen. Zodat we de resultaten steeds verder verbeteren en zien waar de mooiste kansen liggen. Dit levert onze data-analisten waardevolle inzichten op die je zullen helpen om voorop te lopen in je markt. De CVD-datalayer die we hebben ontwikkeld zal je helpen om veel meer te sturen op winst i.p.v. alleen op omzet.

Vast contactpersoon

Wekelijkse update
Maandelijks overleg

We werken altijd met een heel team met diverse specialisaties aan je online marketing. Om het in de communicatie gemakkelijker te maken, wijzen we één van de teamleden aan als je vaste aanspreekpunt, waar je met al je vragen terecht kunt. Deze persoon zet jouw vragen vervolgens uit in het team en zorg voor snelle terugkoppeling en overzicht. Indien gewenst zal je vaste aanspreekpunt je iedere week updaten over de belangrijkste ontwikkelingspunten en maandelijks met je om de tafel gaan om met je te overleggen welke acties we hebben gedaan, wat daarvan de resultaten zijn en de laatste data van alle marktontwikkelingen.

Thomas

Strategie bepalen?
Vraag het aan onze strategisch specialist