5 Groeifactoren voor Webshops
Onderzoek toont aan dat webshops vaak groeien door vijf kernfactoren. Als webshops op meerdere of alle vijf deze factoren verbeteren, is exponentiële groei mogelijk.
Het aantal producten vergroten.
Uiteraard wordt hierdoor je omzet vergroot. Kies hierbij wel producten die concurrerend zijn met de juiste marges.
De website verbeteren voor conversie.
Hier kunnen onze psychologe en conversiespecialist je bij helpen. Regelmatig lukt het om uit hetzelfde verkeer uiteindelijk 2x zoveel of zelfs meer omzet te behalen, door mensen gemakkelijker door jouw webshop heen te laten lopen.
Extra marketing kanalen toevoegen.
Essentieel is wel, dat deze meetbaar rendabel zijn. Wanneer je dit doet kunnen meerdere marketing kanalen elkaar ook enorm versterken.
Ontwikkelde technieken
Algoritme targeting
Versla de concurrentie met geavanceerde targeting dankzij onze zelfontwikkelde algoritmes.
CVD
Stuur op marge, contributiebijdrage en winst in plaats van omzet met onze CVD-datalayer.
MQS
Maximale kwaliteitsscore, dus hogere posities in Google tegen lagere CPC’s met onze MQS-strategie.
Feedoptimalisatie
Je productfeed optimaliseren en verrijken met data leidt tot betere advertenties en targeting.
Keyword-optimalisatie Shopping
Wij weten waar Google Shopping de keywords vandaan haalt. Met hogere vindbaarheid en omzet als resultaat.
Neuromarketing
We helpen je klanten te verleiden tot meer aankopen met de nieuwste psychologische trucs.
Upselling
We helpen je orderwaarde per klant te verhogen, door slimme upsell-strategieën
Datakoppelingen
Meer data leidt tot betere resultaten. We koppelen de data die relevant is voor jouw webshop
Heb je al een eigen online marketing team?
Laat ze dan ondersteunen door onze specialisten. Ze kunnen kennis en technische expertise toevoegen. Ze zien waar de grootste kansen liggen op basis van ervaring met honderden verschillende webshops.
Jerik
Manager strategie
Joep
Manager strategie
Tim
Manager strategie
Jorn
Ads Editor programmeur
Kim
Targeting specialist
Roos
TikTok specialist
Evelyn
Linkbuilding specialist
Valentijn
Strategisch specialist
Tijn
Programmeur
Martijn
Marketplace specialist
Folkwin
Data-Engineer
Thomas
Strategisch specialist
Noah
Page speed specialist
Cyriel
UX-specialist
Floor
Grafisch Designer
Hanaa
Feed-Engineer
Steffen
Algoritme-expert
Pierre
Conversie Specialist
Sander
Technisch SEO specialist
Arend
Video en fotografie
Sterre
Social Media Specialist
Janne
Psychologie en Neuromarketing specialist
Kennedy
Manager Data-analyse
Werkwijze
Kickoff meeting
We willen alles weten
- Je doelstellingen
- Je doelgroep
- Je USP’s
- De customer journey
- Je concurrenten
- Telefonische interviews klanten
Opstartfase
Livegang
Na een grondige check bepalen we samen het moment om live te gaan en de marketing-machine gaat draaien. Vanaf dit moment komen er nieuwe potentiële klanten op je webshop terecht.
Optimalisatie
We gaan ontzettend veel data meten en analyseren die grondig. Met deze inzichten gaan we de inhoud, targeting en timing continu verfijnen, wat leidt tot steeds betere resultaten.