
R&D
Ons multidisciplinaire team besteedt een groot deel van zijn tijd aan de ontwikkeling van nieuwe technieken in onlinemarketing. Veel technieken ontwikkelen we zelf en testen we uitvoerig op resultaat in onze testaccounts. Bij het gewenste effect worden deze bij onze klanten geïmplementeerd waarmee we ze een voorsprong geven op de concurrentie.

Team met 41 disciplines

Dian Schellekens
Manager & Eigenaresse

Hanaa Ahmad
Data-Engineer

Job Bonsel
Manager Data-analyse

Kim Mutsaers
Neuromarketing specialist

Cindy Weezepoel
Manager & Eigenaresse

Russ Dyachuk
Strategisch specialist

Finn van der Horst
Strategisch specialist

Wouter Maas
Strategisch specialist

Roos Bloemen
Conversie Specialist

Cyriel Martens
UX-specialist

Birgitte Pijpers
Strategisch specialist

Janne Verbruggen
Psychologe

Kennedy van Houten
Manager & Eigenaresse

Steffen Molenwijk
Strategisch specialist & Eigenaar

Anouk de Haan
Content specialist

Jop van Lieshout
Metatag specialist

Michelle van Beurden
Strategisch specialist

Mart Kapteijns
AI-programmeur

Ward Huysmans
Marketplace specialist

Rein Roefs
Algoritme-engineer

Tom van Dijk
Manager Research & Development

Thomas Ruiters
Strategisch specialist

Jerik van Nuenen
Manager strategie

Martijn van Hemert
Manager strategie & Eigenaar

Joey Jansen
Strategisch consultant

Lobke Dierikx
Google Ads programmeur

Evelyn van Bakel
CRO-specialist

Noah Vriend
Page speed specialist

Merijn Kruisdijk
Targeting specialist

Valentijn Roeffen
Social Media Strategie

Tijn Hurenkamp
SEO-Copywriter

Folkwin Allefs
Feed-Engineer

Floor van den Ende
Grafisch Designer

Pierre Tran
TikTok specialist

Arend de Vrij
Video en fotografie
Bij Stars of the Net zeggen we altijd tegen onze klanten, dat wanneer je het beste product biedt, tegen de beste prijs en een uitmuntende service, het succes van een bedrijf onvermijdelijk wordt. Practice what you preach zeggen we dan. Bij Stars of the Net reizen we sinds 2004 de hele wereld over om de beste en nieuwste technieken te ontwikkelen binnen de online marketing. Daarbij is het enige doel, doormiddel van data, A.I. en de kennis van onze specialisten, voorsprong creëren voor onze klanten. Ervoor zorgen dat zij voorop kunnen lopen in hun branche en hun bedrijf kan blijven groeien.
Als het goed gaat vieren we dat samen. Als het een keer tegen zit stoppen wij er extra tijd en moeite in om koste wat kost succes te behalen. Samenwerking en open communicatie is hierbij essentieel. We overleggen regelmatig om onze activiteiten en de resultaten te evalueren en blijven proactief nieuwe ideeën met je delen. Dit proces verrijkt niet alleen je kennis over online marketing, maar ook over je klanten.
Als online marketingbureau streven we er niet naar de grootste te zijn, maar wel de beste in de ogen van onze klanten.


Thomas Ruiters
Strategie bepalen?
Vraag het aan onze strategisch specialist