5 Groeifactoren voor Webshops
Onderzoek toont aan dat webshops vaak groeien door vijf kernfactoren. Als webshops op meerdere of alle vijf deze factoren verbeteren, is exponentiële groei mogelijk.
Het aantal producten vergroten.
Uiteraard wordt hierdoor je omzet vergroot. Kies hierbij wel producten die concurrerend zijn met de juiste marges.
De website verbeteren voor conversie.
Hier kunnen onze psychologe en conversiespecialist je bij helpen. Regelmatig lukt het om uit hetzelfde verkeer uiteindelijk 2x zoveel of zelfs meer omzet te behalen, door mensen gemakkelijker door jouw webshop heen te laten lopen.
Extra marketing kanalen toevoegen.
Essentieel is wel, dat deze meetbaar rendabel zijn. Wanneer je dit doet kunnen meerdere marketing kanalen elkaar ook enorm versterken.
Ontwikkelde technieken
Algoritme targeting
Versla de concurrentie met geavanceerde targeting dankzij onze zelfontwikkelde algoritmes.
CVD
Stuur op marge, contributiebijdrage en winst in plaats van omzet met onze CVD-datalayer.
MQS
Maximale kwaliteitsscore, dus hogere posities in Google tegen lagere CPC’s met onze MQS-strategie.
Feedoptimalisatie
Je productfeed optimaliseren en verrijken met data leidt tot betere advertenties en targeting.
Keyword-optimalisatie Shopping
Wij weten waar Google Shopping de keywords vandaan haalt. Met hogere vindbaarheid en omzet als resultaat.
Neuromarketing
We helpen je klanten te verleiden tot meer aankopen met de nieuwste psychologische trucs.
Upselling
We helpen je orderwaarde per klant te verhogen, door slimme upsell-strategieën
Datakoppelingen
Meer data leidt tot betere resultaten. We koppelen de data die relevant is voor jouw webshop
Heb je al een eigen online marketing team?
Laat ze dan ondersteunen door onze specialisten. Ze kunnen kennis en technische expertise toevoegen. Ze zien waar de grootste kansen liggen op basis van ervaring met honderden verschillende webshops.

Dian Schellekens
Manager & Eigenaresse

Hanaa Ahmad
Feed-Engineer

Job Bonsel
Manager Data-analyse

Kim Mutsaers
Neuromarketing specialist

Cindy Weezepoel
Manager & Eigenaresse

Roos Bloemen
TikTok specialist

Cyriel Martens
UX-specialist

Birgitte Pijpers
Social Media Strategie

Janne Verbruggen
Psychologe en eigenaresse

Kennedy van Houten
Manager & Eigenaresse

Steffen Molenwijk
Strategisch specialist & Eigenaar

Anouk de Haan
Content specialist

Jop van Lieshout
Metatag specialist

Michelle van Beurden
Strategisch specialist

Mart Kapteijns
AI-programmeur

Ward Huysmans
Manager strategie

Rein Roefs
Algoritme-engineer

Marijn in ’t Groen
Google Ads API engineer

Tom van Dijk
Manager Research & Development

Thomas Ruiters
Strategisch specialist

Julian Leemans
Data Engineer

Joep van de Rijdt
SEO-analist

Jerik van Nuenen
Manager strategie
Werkwijze
Kickoff meeting
We willen alles weten
- Je doelstellingen
- Je doelgroep
- Je USP’s
- De customer journey
- Je concurrenten
- Telefonische interviews klanten
Opstartfase
Livegang
Na een grondige check bepalen we samen het moment om live te gaan en de marketing-machine gaat draaien. Vanaf dit moment komen er nieuwe potentiële klanten op je webshop terecht.
Optimalisatie
We gaan ontzettend veel data meten en analyseren die grondig. Met deze inzichten gaan we de inhoud, targeting en timing continu verfijnen, wat leidt tot steeds betere resultaten.