5 Groeifactoren voor Webshops
Onderzoek toont aan dat webshops vaak groeien door vijf kernfactoren. Als webshops op meerdere of alle vijf deze factoren verbeteren, is exponentiële groei mogelijk.
1
Het aantal producten vergroten.
Uiteraard wordt hierdoor je omzet vergroot. Kies hierbij wel producten die concurrerend zijn met de juiste marges.
2
- vertalingen
- lokale domeinextensies
- lokale telefoonnummers
- native speaker correctiesÂ
- lokale adressen
- hreflang-tags instellen
3
4
5
Ontwikkelde technieken
Algoritme targeting
Versla de concurrentie met geavanceerde targeting dankzij onze zelfontwikkelde algoritmes.
CVD
Stuur op marge, contributiebijdrage en winst in plaats van omzet met onze CVD-datalayer.
MQS
Maximale kwaliteitsscore, dus hogere posities in Google tegen lagere CPC’s met onze MQS-strategie.
Feedoptimalisatie
Je productfeed optimaliseren en verrijken met data leidt tot betere advertenties en targeting.
Keyword-optimalisatie Shopping
Wij weten waar Google Shopping de keywords vandaan haalt. Met hogere vindbaarheid en omzet als resultaat.
Neuromarketing
We helpen je klanten te verleiden tot meer aankopen met de nieuwste psychologische trucs.
Upselling
We helpen je orderwaarde per klant te verhogen, door slimme upsell-strategieën
Datakoppelingen
Meer data leidt tot betere resultaten. We koppelen de data die relevant is voor jouw webshop
Heb je al een eigen online marketing team?
Laat ze dan ondersteunen door onze specialisten. Ze kunnen kennis en technische expertise toevoegen. Ze zien waar de grootste kansen liggen op basis van ervaring met honderden verschillende webshops.
Valentijn
Strategisch specialist
Tijn
Programmeur
Martijn
Marketplace specialist
Folkwin
Data-Engineer
Thomas
Strategisch specialist
Noah
Page speed specialist
Cyriel
UX-specialist
Floor
Grafisch Designer
Hanaa
Feed-Engineer
Steffen
Algoritme-expert
Pierre
Conversie Specialist
Sander
Technisch SEO specialist
Arend
Video en fotografie
Sterre
Social Media Specialist
Janne
Psychologie en Neuromarketing specialist
Kennedy
Manager Data-analyse
Cindy
Manager SEO-Copywriter
Dian
Manager R&D
Werkwijze
Kickoff meeting
We willen alles weten
- Je doelstellingen
- Je doelgroep
- Je USP’s
- De customer journey
- Je concurrenten
- Telefonische interviews klanten
Opstartfase
Livegang
Na een grondige check bepalen we samen het moment om live te gaan en de marketing-machine gaat draaien. Vanaf dit moment komen er nieuwe potentiële klanten op je webshop terecht.
Optimalisatie
We gaan ontzettend veel data meten en analyseren die grondig. Met deze inzichten gaan we de inhoud, targeting en timing continu verfijnen, wat leidt tot steeds betere resultaten.